235 Sexnoveller om

Ferie & reiser

Het ferie med familien Karlsen - Del I

Jeg gikk ombord på flyet, satte meg på setet mitt, og smilte mens jeg kikket ut av vinduet. Det snødde ute men det brydde jeg meg ikke om, for jeg var på vei til sydligere strøk. Håvard var bestekompi...

Het ferie med familien Karlsen - Del II

Samme kvelden dro Terje og Reidun ut på byen sammen med et par fra leilighet ved siden av. Vi ble sittende store deler av kvelden og spille playstation og se på film. Da vi ble trøtte gikk vi for å l...

Hytteturen

Historien jeg nå skal fortelle ligger mange år bak i tiden. En god studiekamerat av meg, tok kontakt etter noen år i Oslo og lurte på om de kunne besøke oss. Kanskje leie ei hytte på fjellet? Vi...

På MC tur

Jeg og min beste venn hadde akkurat ankommet hytten vi skulle bo på for natten. Vi hadde kjørt mc hele dagen og det hadde stort sett også bare regnet, og vi var slitne begge to, jeg hadde litt små von...

Joggetur

Det var en herlig dag, jeg var på min vanlige joggetur tidlig på morgenen. Jeg hadde lagt turen gjennom skogen, elsket å høre fuglene synge og kjenne den deilige friske luften. Jeg la inn noen spurt...

En annerledes ferie

Dama og jeg hadde snakket om forskjellige fantasier oppigjennom årene siden vi møttes.. Men en gjentok seg ofte! Hun var spesielt svak for eldre og modne menn som kunne sine saker. En gang mens jeg k...

Heftig feriemassasje

Det begynte en sommer da jeg var på ferie i Tyrkia med min forlovede. Det skulle vise seg å bli en herlig ferie. Vi gjorde mye forskjellig og dagene gikk fort. Bad, båttur, shopping og fester. Vi e...

Hyttetur del 1

Da var helgen her og vi skulle dra opp til hytta på fjellet. Hadde pakket ned alt vi skulle ha med, og nå sto jeg bare å ventet på deg. Som vanlig er du sen. Går inn og spør om du er ferdig, men få...

En kald natt i fjellet!

Å, hvor kaldt det er, skulle nesten tro at det var Antarktis der ute. Og så sitter vi her på hytta, jeg og hunden min. Helt alene, to ensom sjeler. Vi har ikke sett folk på over en uke. Å leve av nat...

Teltturen

Dette hendte i sommer da jeg og en kompis skulle på telttur. Vi hadde bestemt oss for å ta båten over til en liten ubebodd holme og overnatte der. Planleggingen hadde startet mange dager i forveien og...

Båtturen

Våkner i senga og ser at sola titter frem gjennom gardinene. Står opp og ser at det er skyfri himmel ute. Nydelig båtvær! Er jo ikke noe gøy å være utpå der alene så ringer deg, for å høre om du ...

Feriestart med flyvertinnesex

Det hadde vært noen lange og harde uker, og Frank følte virkelig at han trengte en ferietur. Selv om han bare var 24 år, hadde han allerede vært mye ute og reist og jobbet seg opp et Platinum kort hos...

Telt turen!

Jeg har alltid syntes at jenter med litt stikkene hår på fitta er deilig. En dag satt jeg på en benk i kantina da ei jente som alltid får femmere og seksere (mest seksere) kom bort til oss. Jeg har al...

Herlig tbanetur

Oslo dirret av sommervarme. Turistene hadde ankommet byen og fylte opp turistattraksjonene i ulike deler av sentrum. Jeg var 22 år gammel, student og hadde akkurat avlagt eksamener. Sommerferien sto...

Fjellsex!

Det var en fin sommerdag hvor jeg og min mann Vidar hadde tatt turen til Valefjell i Nissedal kommune. Vi har hytte i nærheten, og det er en flott gåtur til toppen av fjellet. Det stiger en god del, s...

3 kåte gutter i ny leilighet

Jeg hadde nettopp flyttet hjemmefra til egen leilighet rett utenfor Oslo sentrum! Leiligheten ligger i en grå, gammal og stygg blokk. innvendig er den nyoppusset, lys og moderne. det er ikke svære gre...

Sydenferien Del 1

Det var når jeg var på ferie med familien til Mallorca alt skjedde. Jeg er en gutt på 15 år som har blondt hår, blå øyne, atletisk kropp med en del muskler. Jeg har en fin definert sixpack og muskuløs...

Fjell tur med konen og venninene.

Mer sa Jane , forsett hardere mer ja åh gud så deilig pikken din er. Knull meg, bruk meg ja åh ja skrek hun idet hun kommer enda en gang, jeg tar henne hardere og hardere så hardt som jeg klarer, ...

Syden ferien Del 2

Henrik og jeg hang sammen hele tiden etter det som skjedde. Vi hadde en flørten og leken tone mellom oss. Jeg var så kåt på han. Jeg ville ha han. Det var en sen ettermiddag ved bassenget. Henrik og j...

Skogstur med mora til Hans

Dette skjedde meg når jeg var 17 år. Jeg og kameraten min skulle handle gave til moren hans. Vi gikk i flere butikker og lette. Ingen av oss fant noe bra og det endte med at vi ga opp og dro tomhendte...

Vi møttes på en Supertanker

Dette skjedde for noen år siden nå, faktisk nesten 30 år, men husker det som om det var i går. Jeg seilte på en norsk supertanker med 4 mnd ombord og i disse månedene kunne en ikke gå på land. 22 ma...

Hytteturen

Endelig var sommerferien her, og jeg kunne ikke vente med å komme meg fort hjem! Jeg skulle være med pappa på hyttetur i to uker! Foreldrene mine er skilt! Jeg kom hjem, og slengte skolesekke...

Helgeturen til Gøteborg

Vi er i gøteborg på helgetur og vi er ute og spiser noe god mat før vi går ut på byen! vi tar noen øl og vi danser på dansegulvet. Etter en liten stund kommer vi i prat med en koselig svensk fyr som d...

Joggetur

Det var deilig å føle naturen på denne måten. Ingen å se på lang av avstand. Var det nå hun skulle klare å slå seg selv og rundetiden sin der inne i skogen. Det var lenge siden hun hadde følt seg i s...

Her kan du nyte nye filmer ved hvert besøk. 32 000 filmer å velge mellom. Som medlem viser vi deg HELE historien uten filter i kategorien Ferie & reiser

Se sexnoveller på film

En spennende natt
5022
29:45
"tal, dark and handsom" liksom :-)
5135
6116
35:19
serminar

Sexferie, swingerferie, erotisk ferie, sexreisemål, parreiser, voksenferier, hedonistiske reiser, erotisk ferie, seksuelt eventyr, slem reiser, parreiser, romantisk eventyr, luksus sexferie, sensuelle reisemål, swingerdestinasjoner, erotisk turisme, hotelllivsstil, sexresort, intime utflukter, erotiske ferier, boudoirreiser, romantisk ferie, eventyrferie, lidenskapelige utflukter, eksotiske parferier, forførende reiser, voksenferier, romantiske retreater, avslappede parreiser, fristende ferier, sensuelle opphold, lidenskapelige reiser, seksuelle utflukter, kjærlighetsferier, intime ferier, romantiske reisemål, forførende ferier, erotisk tilfluktssted, eventyrlystne parreiser, lidenskapelige rømninger

Introduksjon til: Sexnoveller om Ferie og Reise

Å skrive sexnoveller om ferie og reise er en populær praksis blant forfattere og lesere av erotisk litteratur. Disse historiene gir leserne muligheten til å leve seg inn i spennende og eksotiske miljøer, samtidig som de utforsker sine seksuelle fantasier.

Hvorfor Folk Skriver Sexnoveller om Ferie og Reise

Det er flere grunner til at folk velger å skrive sexnoveller om sine ferieopplevelser:

• Eksotiske Miljøer: Ferie og reiser til fjerne destinasjoner eller eksotiske steder gir forfattere muligheten til å innramme historiene sine i vakre og spennende omgivelser, noe som legger til en ekstra dimensjon til leseopplevelsen.
  • Friskhet og Spenning: Reiser er ofte forbundet med følelsen av frihet og eventyr, noe som kan føre til mer spontanitet og lidenskap i de erotiske situasjonene som beskrives i novellene.
  • Deling av Opplevelser: Mange forfattere ønsker å dele sine virkelige eller fantaserte sexopplevelser fra ferier med andre, enten for å inspirere, underholde eller vekke lesernes egne fantasier.
  • Eksperimentell Lyst: Ferie og reiser gir ofte muligheten til å utforske nye og annerledes seksuelle opplevelser, enten alene eller med en partner, noe som kan være en inspirasjonskilde til å skrive erotisk litteratur.

Ordbok med 20 Termer om Sexferier og Reiser

1. Erotisk Ferie Destinasjon
En reisedestinasjon kjent for å tilby eksklusive og spennende sexopplevelser.
2. Swingers Resort
Et feriested dedikert til par og singler som ønsker å delta i swingersaktiviteter og gruppesex.
3. Hedonisme
En filosofi eller livsstil som fokuserer på å oppnå glede og nytelse, inkludert seksuell nytelse på ferier.
4. Tantra Retreat
Et sted hvor par kan delta i tantraøvelser og workshops for å forbedre sitt intime forhold.
5. Nudiststrand
En strand eller feriested hvor besøkende har muligheten til å være nakne uten fordommer eller kritikk.
6. Erotisk Kryssning
En cruiseopplevelse designet for voksne med fokus på erotikk, sensuell underholdning og romantikk.
7. Sexuelle Utforskninger
Å utforske nye og spennende seksuelle aktiviteter eller fantasier på ferie.
8. Sensuell Massasje
En form for massasje som fokuserer på å fremkalle seksuell nytelse og avslapning.
9. Erotisk Reisekamerat
En partner eller ledsager som deltar i seksuelle eventyr og opplevelser på ferien.
10. Privat Øy
En isolert øy som tilbyr eksklusive og luksuriøse opplevelser for par eller grupper.
11. Erotisk Natteliv
Et område kjent for sine spennende og erotiske nattelivsopplevelser, som klubber, barer og show.
12. Sexferiepakke
En reisepakke designet for å tilby unike og spennende sexopplevelser og aktiviteter.
13. Sexleketøy
Enhver form for leketøy eller rekvisitter brukt til å øke seksuell nytelse og stimulering på ferie.
14. Erotisk Romanse
En romantisk og sensuell forbindelse mellom to personer på ferie, som fører til intime og erotiske opplevelser.
15. Swinger Cruise
En cruiseopplevelse spesielt designet for swingers og par som ønsker å delta i gruppesex og andre erotiske aktiviteter.
16. Eksotisk Forførelse
Å bli forført eller forføre en partner på en eksotisk eller spennende feriedestinasjon.
17. Sexy Getaway
En ferieopplevelse designet for å tilby romantikk, eventyr og seksuell spenning.
18. Intimt Resort
Et feriested kjent for sine private og romantiske fasiliteter som tilbyr par muligheten til å gjenopplive sitt intime forhold.
19. Erotisk Eventyr
En spennende og sensuell reiseopplevelse som utforsker forskjellige former for erotikk og seksualitet.
20. Sexferiedestinasjon
En spesifikk destinasjon eller feriested kjent for å tilby unike og spennende sexopplevelser og aktiviteter.

Send oss din novelle

Du blir berømt, får venner - og kanskje møter du ham eller henne som deler fantasien.