Første gang analsex - hva bør man vite?
380 Visninger • Startet 11. mai 2025 kl. 02:22
Partneren min og jeg vurderer å prøve analsex for første gang. Jeg har lest litt om det, men vil gjerne høre deres erfaringer. Hva er de viktigste tingene å huske på? Og hvordan forbereder man seg best?
3 Svar
13. mai 2025 kl. 01:47
Glidemiddel er din beste vän - bruk MYE! Start sakte med fingre først, og husk å slappe av. Det handler om tålmodighet og kommunikasjon. Og husk: hvis det gjør vondt, så stopp og prøv igjen senere.
10. januar 2026 kl. 22:58
Hei, er en HETRO mann men har ofte deilige KNUL treff med menn, tips til alle, analsex er vondt når de første penetrering kommer det er sinnsykt smertefullt. Men fant på apoteket en krem Emla en resept fri bedøvende krem, fikk siste treff der jeg ble tatt skikkelig hardt og brutalt ingen smerter. Ikke noe personen hadde en Pikk på 20 cm og god i omkrets, men dagen etter klarte jeg ikke å gå,, tøyser ikke .. måte bestille foodora i 3 dager,,, det var der å da kremen funket,, funker også etterpå men kunne ikke gå normalt...
10. januar 2026 kl. 23:18
EN HISTORIE Fra virkeligheten i fjor jeg er en m 47år er HETRO mann men likevel gjør rare artig ting i livet, lever en gang Sto inne på London pup, var på do pisset, ... Liker å gå inn i et rom å pisse eller2 greier jeg ikke å pisse. Hadde pusset og gikk ut, fyr sier tømmer du BALAN din( var Nord lending ) de er jo fritt talende og rett på sak i språk og væremåte. Jeg svarte net tømme ikke ballene uten at jeg er skikkelig hard, god stiv og knulla klar. ( Sa jeg hele pakka ) han sa det er rett sagt,,, bor Du henne???? Rett på sak her... Han sa jeg er aktiv og passiv mest aktiv, er god 20 cm takler du den. Jeg sa jeg er trang som bare det,, er en som må skikkelig smøres med noe så sterkt som smerte stillende lidokain Emla på apoteket resept fri. Han sa har brukt før den kremen, god som bare det,,,, Vi gikk innom apoteket og kjøpte en tube Emla, er rene forsikring det.jeg bodde da på Frogner, har enten bod der eller Bygdøy, eller sentrum. Elsker å gå ute en kveld å bli sjekket opp,,, men han fra nord sa jeg er en som bruker litt snow, jeg sa helt ok, jeg har Poppers og bruker det da jeg er trang som et lite hull fult med blodårer som kniper rundt kuk... Alle sier dette var kjempe deilig knull kansje det beste noen sinne. Jeg sa til nordlend har du noen tanker rundt kondom? Han sa jeg elsker å få tømme meg helt tom i bunnen av den jeg knulla,,, jeg sa ja er enig... Er du barbert? Nei han var ikke det, jeg er glatt som bare det.. har litt sårhet i baken pga ny hårvekst i de genital områdene. Jeg sa er barebert glatt deilig og liker en tunge som kan varme inne så jeg blir videre ut til pikken kommer i meg,,, det er slik: første cm jeg får i meg.. er det en døds greie jeg har så mye smerter.. så derfor må de som knuller gå kjempe sent inni meg.. beste jeg vet å dette gjorde jeg å nordlendingen jeg gikk inn på badet,, satt dusjen på vasket meg godt og orntlig, saa satte jeg meg ned på gulvet å lot dusjen renne, jeg ba han komme inn, jeg sugde og vrei på kuken deilig og sugde i meg Sperma veske fra urin røret.. deilig,, ba han smøre meg bak med Emla kremen som hjelper meg UTROLIG mye når jeg får pikk inni meg. Han sleik meg deilig først, tungen gikk kjempe langte inni meg døds deilig.. åååå kjente det i prostata.. det er det som gjør at jeg kommer når jeg blir pult, kuken kommer borti hvær gang den går ut og inn... Nå satte jeg meg på gulvet og spurte om han bare skulle gjøre som han ville knullt meg hardt og litt brutalt eller rolig kosejukk, jeg liker alt. Det som er med hard knull, dette er noe alle vet, det er det jevlige å gå normalt på noen dager,,,, sist jeg ble hardt KNUlT så måtte jeg holde sengen og bestille all mat fra wolt. Men jeg ble tatt å pult relativt rolig han tok bena over skulderen sine og gikk dypt i meg,,, jeg sa en cm av gangen han gikk inn.. kjenner en enorm press samme hvær gang jeg tenker hvær gang gang dette er siste gangen. Men etter 15 min der kuken kommer inn langsomt og kontrollert,, jeg føler at jeg får kulen inn nesten til magesekken... Jeg bare kjenner det blir deiligere for tiden går. Jeg spør om utholdenhet hans,,,, han brøler kan hold på ei god stund å... Jeg liker det ... Skikkelig hygienisk og deilig i dusjen,,, kuken passerer nå prostataen med hurtig digge passeringer. Jeg har har ejakulasjon nå to ganger,,, anal utløsninger... Ikke alle som er klar over at det er slik en får anal orgasmer,,, det er døøøøøds deilig.. jeg skriker og sier garderer så ballene klasker og kjennes på skinkene.... Han sier kommer nu snart.. digg jeg spør kan jeg få ri deg de gangene no da så kommer du helt inni meg og varm Sperma er nesten som julaften deilig å tenke på at det som en annen etterlater seg inn i meg og kåte Knulle hull er det dyreste en kan få av en partner... Jeg liker å kjenne nå at han nermer seg utløsning,,, jeg sitter med ryggen mot ansiktet hans,, det er å for jeg angrer hver gang jeg har hatt sex med en mann,, jeg rirr så jevla fort og strammer mitt rompehull det gjør at de fleste skrik å det er godt for de,,, strammer lukke muskler og tider alt jeg behersker.... Jeg runket av meg mens jeg rir,, jeg kjenner det strammer seg i kuken hans. Han sier jeg kommer jeg kommer jeg sier jeg rir den deilige kaken din helt til den er slapp og ikke kan rides.... Kjente det varme spermaen inni meg,, helt inn i, så langt at kuken var can19 cm skikkelig omkrets det er slik omkrets jeg har😜🤜🤝 en omkrets som gir den opplevelsen extra digg. Nå etter 5 min hadde gått så bare gikk jeg av tok håndkle tørket meg og kledde på meg takket for KNULLE og gikk ..
Logg inn for å svare på dette emnet