Sex i det fri

Sorter etter

Gressholmen

Innsendt 18-11-2013 0 kommentarerForfatter: Mr_moods
Nina, en vennine av meg, den mest sexy vennina jeg har, vi er begge eksibisjonistiske, og trives godt på nakenstrender. Sommeren for to år siden, hadde vi avtalt å møtes på jernbanetorget, for å ta en tur ut på Gressholmen. Vi møttes kl 10:00 og Nina var like sexy som hun pleier å være.....kun iført en trang topp, og miniskjørt, uten truse....Nina liker ikke å bruke truse på om sommeren, men hun l... Les hele novellen

Skogstur med mora til Hans

Innsendt 04-05-2013 0 kommentarerForfatter: Repilze2000
Dette skjedde meg når jeg var 17 år. Jeg og kameraten min skulle handle gave til moren hans. Vi gikk i flere butikker og lette. Ingen av oss fant noe bra og det endte med at vi ga opp og dro tomhendte hjem. Et par dager senere var jeg ute og handlet alene. Jeg skulle ha meg noe skogstøy og så kom jeg på at kanskje jeg kunne kjøpe en gave i sportsbutikken til moren til kameraten. Hun var jo ei ... Les hele novellen

Fjellsex!

Innsendt 23-08-2012 0 kommentarerForfatter: TuSa
Det var en fin sommerdag hvor jeg og min mann Vidar hadde tatt turen til Valefjell i Nissedal kommune. Vi har hytte i nærheten, og det er en flott gåtur til toppen av fjellet. Det stiger en god del, så i det deilige været var vi gjennomvåte av svette når vi nådde toppen. Siden det var så varmt denne dagen gikk jeg kun i en liten shorts og bikinioverdel. Mens vi tok en liten rast på toppen tok jeg ... Les hele novellen

Herlig tbanetur

Innsendt 20-08-2012 0 kommentarerForfatter: missessexy
Oslo dirret av sommervarme. Turistene hadde ankommet byen og fylte opp turistattraksjonene i ulike deler av sentrum. Jeg var 22 år gammel, student og hadde akkurat avlagt eksamener. Sommerferien sto for døren, og den skulle tilbringes her i hovedstaden. Solen gjorde meg varm og kåt, og denne aktuelle dagen - en lørdag i juni - bestemte jeg meg for å ta en tur til sentrum for å se litt på livet... Les hele novellen

Overraskelse i solen

Innsendt 28-03-2012 0 kommentarerForfatter: revital
Himmelen var krystallklar og solen fikk sjøen til å glitre og varmet som bare det. I vannkanten lå en vakker kvinnekropp og solte seg. Det glinset så vakkert av huden hennes der hun lå. Svetteperlene dryppet sakte nedover huden hennes, før de til slutt traff den varme sanden og forduftet til intet. Hun var litt av et syn denne vakre kvinne, kun iført en tynn og freidig g-streng som kunne ta puste... Les hele novellen

Båtturen

Innsendt 25-10-2011 0 kommentarerForfatter: Maverick30
Våkner i senga og ser at sola titter frem gjennom gardinene. Står opp og ser at det er skyfri himmel ute. Nydelig båtvær! Er jo ikke noe gøy å være utpå der alene så ringer deg, for å høre om du vil være med utpå en tur. Det vil du vil gjerne, og jeg avtaler å plukke deg opp. Fikser alt jeg skal ha med meg og setter meg i bilen. Jeg legger straks merke til at du bare har en liten sommerkj... Les hele novellen

På nudiststranden

Innsendt 14-09-2011 2 kommentarerForfatter: Skipperen
Jeg hadde lenge drømt om å dra en tur på nudiststranden. Ikke det at Bergen hadde all verden av nudiststrand å skryte av, men det var i alle fall et område der, som jeg følge meg svært nysgjerrig på å sjekke ut. Etter at jeg var ferdig på jobben, kjørte jeg rett ut dit, parkerte bilen min og begynte å gå i retning av stranden. Det var en god del lengre å gå enn det jeg hadde regnet med, og jeg... Les hele novellen

Regnkåt i det fri

Innsendt 19-08-2011 0 kommentarerForfatter: barbent
Satt hjemme i godstolen og kjeda meg en søndags formiddag med en kaffe i hånda. Det var min tredje kaffe den søndagen og det eneste jeg hadde gjort var å spise frokost og se i et fotoalbum fra forrige sydenferie. Ble litt småyr der jeg satt i trusa og hadde sett på venninnene mine og meg selv i sexy bikinier. Jeg tenkte tilbake på de gode minnene fra ferien og så regnet slå mot vinduene i stua. De... Les hele novellen

Trekantsex i skogen!

Innsendt 01-07-2011 1 kommentarerForfatter: Marnie
Det var en flott sommerdag og min kone Turid og jeg fant frem syklene og dro på tur. Vi syklet til et fint turområde med skog og vann som lå en halvtime unna. Vi satte fra oss syklene og tok kursen mot et vann hvor vi hadde vært mange ganger før. Vel fremme var vi våte av svette i det varme været. Det virket som om vi var alene i området og ikke hadde vi sett noen andre på den times turen til vann... Les hele novellen

Solkåt i det fri.

Innsendt 21-06-2011 0 kommentarerForfatter: barbent
Jeg våknet grytidlig en morgen og lå i senga mi uten dyne fordi det var så varmt. Jeg orket ikke ha noe annet enn ei truse på og strakk meg så lang jeg var, før jeg satt meg opp på sengekanten. Så satte jeg føttene mine på gulvet og tuslet sakte ut soveromsdøren. Lyset fra stuevinduet slo mot meg fordi sola sto på skikkelig denne morgenen og jeg tittet bort på klokka som viste noen minutter over f... Les hele novellen

Parsex i det fri!

Innsendt 19-05-2011 0 kommentarerForfatter: Marnie
Det var en fin sommerdag i begynnelsen av august, og vi var på hytta og satt på verandaen med en kaffekopp og koste oss i solen. Vi, er min kone Marit i slutten av tretti åra og jeg hennes mann som er ca ti år eldre. Det første du legger merke til ved Marit er hennes store naturlige bryster. Tror både de fleste menn og også kvinner kikker to ganger på disse. Hytta ligger ganske usjenert til, kun... Les hele novellen

Notodden Bluesfestival 2010

Innsendt 02-09-2010 1 kommentarerForfatter: Læreren
Festivalen var som mange ganger før, våt og fuktig. Regnet kom og gikk. Men vi som har campet her i alle år, vet at presenninger gjør underverker. Man strekker de ut og binder de fast i det som er å binde i. Dermed blir det et tak som dekker både mennesker og telt. Der satt vi, min kone Mona, jeg og flere festivaldeltakere fra fjern og nær. Alle med noe godt i glasset, mens praten gikk lysti... Les hele novellen

Deilig elskovsakt - uten badedrakt.

Innsendt 08-04-2010 0 kommentarerForfatter: Zollong
Jeg stakk hendene ned i sekken og dro fram badetøyet mitt. Klærne var allerede av og jeg gledet meg til et avkjølende bad, jeg hadde syklet lenge gjennom skogen og var varm og svett. Så bøyde jeg meg ned for å tre trusa på meg. Men da kom jeg på at det umulig kunne være folk i nærheten, så jeg lot det være. Jeg kan ikke huske sist jeg gjorde dette, det må ha vært en gang når jeg var barn: Men... Les hele novellen

Dominert i parken

Innsendt 31-03-2010 0 kommentarerForfatter: Mauphux
Ferien hadde så langt vært nesten mer slitsom enn avslappende med alt fra shopping til sightseeing i det ganske utland. I tillegg måtte jeg holde byens karer i sjakk hvor enn jeg gikk. Det kokte tydeligvis over i toppen deres når de så ei blond jente. Sjelden vare i det lokale utvalget har jeg skjønt. Det var så klart ikke bare slit. Mange av karene her i byen så ganske så bra ut, men det var noe ... Les hele novellen

Het Sex

Innsendt 04-03-2010 0 kommentarerForfatter: danielnikolaisen
Jeg hadde akkurat fylt 17 år og var på sommerferie i Sverige med familien. Hadde fått en ganske minimalt stor, sort bikini hos en venninne i bursdagsgave, hennes måte å fortelle meg at jeg trengte å få meg litt sex tror jeg. Hadde ikke kjent enn manns kropp på mange måneder, av forskjellige grunner og var nå mer enn klar for litt flørt og moro i sommerferien. Jeg sto foran speilet på rommet mitt... Les hele novellen

To nye turkamerater

Innsendt 27-12-2009 0 kommentarerForfatter: dirteykalle
Jeg skulle på fottur i fjellet og så frem til en deilig tur i det fine været. Sekken ble pakket , og så dro jeg avgårde. Jeg hadde tatt fri fra jobben fordi jeg likte å være litt alene når jeg var ute i naturen. Derfor ble jeg også glad når jeg så at det ikke var andre biler på parkeringsplassen. Etter å ha gått i ca. to timer kom jeg fram til et tjern der jeg pleide å ta meg et bad på fine dag... Les hele novellen

På juletre hogst

Innsendt 13-12-2009 0 kommentarerForfatter: revital
I dag er vi på tur i skogen etter juletre. Snøen ligger i ca 1 m dyp og det er rundt minus 15 grader. Vi har tatt skiene fatt og går i et jevnt tempo innover i skogen. Du sier at du vet nøyaktig hvor vårt juletre står. Du har også ordnet med tillatelse fra grunneier, slik at vi ikke behøver å snike oss innover. Jeg begynner å merke tempoet, selv om det går i moderat fart, og jeg må stoppe for... Les hele novellen

Tur i det fri

Innsendt 26-10-2009 0 kommentarerForfatter: spen_kos
Vi er på skogtur.. Det er varmt i været. Jeg har shorts på meg, og du en topp med skjørt til. Et som ikke er så veldig langt... På et usjenert sted i skogen stopper jeg, snur deg mot en trestamme og kysser deg intenst.. Kiler deg oppover lårene på innsiden.. Opp mot trusestrikken... Stryker deg over brystene på utsiden av klærne. Over rumpa... Denne gangen har du truse på. På ordre fra meg.... Les hele novellen

Ungt par i skogen

Innsendt 08-09-2009 0 kommentarerForfatter: sommergut1
Dette er en sann historie. Jeg husker alltid at sex utendørs hadde fristet meg, jeg syntes det var noe spennende med det! Jeg husker første gangen jeg hadde sex utendørs var på en strand i utlandet, med en jente på samme alder som meg, men etter det har det blitt mange erfaringer. Spesielt en jeg husker veldig godt. Jeg og kjæresten min, Jenny 18 og jeg 19, var aldri alene hjemme pga at enten f... Les hele novellen

Fin tur

Innsendt 23-08-2009 0 kommentarerForfatter: heimeghei
Det var sommerferie og fint vær, og jeg var på besøk hos min tante og onkel som bodde på landet. Jeg var akkurat fylt seksten år gammel, så hormonene var på høygir omtrent hele tiden. Jeg pleide ofte å gå turer i skogen siden den lå rett ved siden av huset der jeg bodde. Idag var intet unntak, og etter å ha spist frokost bar det ut i solskinnet. Jeg gikk ganske langt innover i skogen, og etter å h... Les hele novellen

Medlemskap i
30 dager fra kun

99,-

Tilgang til alle noveller og videoer.
Ingen risiko, bare fornøyelse.
Klikk her for begynne

Bli forfatter

• Få din novelle gransket og godkjent
  • Få din novelle lest av tusenvis av andre
  • Få feedback på ditt forfatterskap