Par

Sorter etter

Min hemmelighet

Innsendt 04-01-2016 0 kommentarerForfatter: ole1975
Hei, jeg heter Nina. Jeg vil fortelle om min hemmelighet. Hemmelighet, det er vel blitt mer og mer en pinlig fantasi. Jeg har akkurat passert 25, er slank, ikke for å skryte, men jeg vil si at jeg er godt over gjennomsnittet pen. Jeg trener spinning og vekter en til tre ganger pr uke. For nesten tre år siden, den 16. Mai ble jeg sammen med Pedro, han heter egentlig Per Ove, men alle kaller ... Les hele novellen

Samboer på vift

Innsendt 02-01-2016 0 kommentarerForfatter: ole1975
Klokken passerte akkurat 3:30, det var natt til søndag. Barna sov og jeg satt alene med en kald kaffe og prøvde å se på TV. Jeg var helt skjelven og veldig spent. For å få tiden til å gå, så har jeg ryddet kjøkken og stue, tatt ut av vaskemaskin og hengt opp klær. Jeg sjekker mobilen om og om igjen, fortsatt full dekning, lyden er på. Jeg har bestemt meg for å ikke ringe eller melde henne. Jeg tar... Les hele novellen

Afrikas sexeventyr

Innsendt 07-02-2014 1 kommentarerForfatter: Fontenejente
HVORDAN MIN DAVÆRENDE SAMBOER OPPLEVDE DET SOM STÅR SOM HØYDEPUNKTET I MINE SEKSUELLE ERFARINGER...HITTIL! "Vil dere kjøpe disse vakre smykkene?". En liten afrikaner spurte på et ulastelig engelsk mens han pekte på et stativ med glassmykker i ulike farger. Gina, min samboer, kikket nysgjerrig på dem. Afrikanerens blikk vandret til det solblekede håret hennes og videre til de blå øynene... Les hele novellen

Klasse gjenforening

Innsendt 20-03-2013 0 kommentarerForfatter: Anonym45
Det var en kald og mørk desember natt klokken nærmet seg 3, jeg hadde vært på besøk hos en kamerat for å for en gangs skyld ha en tilnærmet edru helg. Jeg labbet hjemover da jeg plutselig syntes jeg hørte ei som gren. Jeg kikket nærmere bak et lite gjerde rett ved veien, der sto ei tidligere klasseveninne av meg som heter Kari. Kari er vakker med pen slank kropp, sprett rompe , mellomstore pupper ... Les hele novellen

Endelig hjemme fra jobb!

Innsendt 27-09-2012 0 kommentarerForfatter: Dataku
Jeg satt i sofaen i stua, og ventet på at han skulle komme hjem fra jobb. Det var enda en time igjen, og jeg begynte å bli veldig kåt. Jeg gikk inn på soverommet og skiftet til sexy undertøy og la meg på senga. Jeg lå å tenkte på alt jeg skulle gjøre med ham så fort han kom hjem. Jeg klarte ikke å vente mer, jeg var så våt at det rant safter ut av meg, så jeg strakk meg bort til nattbordsskuffen... Les hele novellen

Het kveld

Innsendt 07-09-2012 0 kommentarerForfatter: tomtom89
dette skjedde med meg å min forlåvede en kveld for en stund siden.... etter en lang dag på jobb, valgte jeg å kjøre innom min forlåvede før jeg skulle spise. Jeg gikk inn døra og rompte hallo. Hallo kom det fra rommet hennes. Jeg gikk mot rommet å gikk inn til henne. Ide jeg kom inn så jeg henne inn i øynene og skjønte med en gang at hu var i godt humør. Hu lo og rompte meg bort til senga si. Je... Les hele novellen

Het natt med nye venner

Innsendt 12-08-2012 0 kommentarerForfatter: litenogfrekk
Jeg gjorde de siste forberedelsene til daten min med Stian..Tok et langt varmt bad og passet på å shave under armene og leggene.. Hadde tatt en brazilian for to dager siden, så der var det fortsatt glatt.. Lot den ene hånden kjenne for sikkerhetskyld..jepp, perfekt! Shit, så kåt jeg var! Lot pekefingeren og langfingeren leke litt med klitoris, avbrøt bare et par ganger med å føre dem så langt inn ... Les hele novellen

Drømmen

Innsendt 26-10-2011 0 kommentarerForfatter: Rebelangel
Hun satt å så ut bilvinduet. Så på det som befant seg på utsiden, uten å se. Det eneste hun klarte å ense var ham. Lukten av han, stemmen hans, hendene hans som holdt fast i rattet. Han var så sexy der han satt, og antagelig ante han det ikke selv hvilken virkning han hadde på henne. Blodet bruste i årene hennes, hun kunne kjenne den velkjente kriblingen som alltid oppsto bare hun tenkte på han.... Les hele novellen

Dirty dancing

Innsendt 31-01-2011 0 kommentarerForfatter: revital
Jeg var på vei for å delta i feiringen av min kusines 18 års dag. Da jeg kom til lokalet kom det ei søt jente inn døren like etter meg. Hun hadde på seg en veldig kort tett sittende sort kjole. Jeg tok en grundig titt, før jeg snudde hodet tilbake. Vel oppe i første etasje fikk jeg gratulert bursdagsbarnet, og hengte frakken min garderoben. Etter hvert fant jeg bordet mitt hvor det også sat... Les hele novellen

Heftig omgang i senga

Innsendt 15-05-2010 0 kommentarerForfatter: Tomb Reidar
Dette skjedde når dama mi hadde vært i Tyskland med skolen for noen år siden. Hun fortalte at hun hadde kjøpt noe jeg kom til å like, og ba meg gå i dusjen og vaske hele meg. Spesielt pikken. Når jeg var ferdig fikk jeg beskjed om å legge meg naken i senga. Så der lå jeg, ganske spent på hva som skulle skje. Begynte å kose litt med meg selv, siden opphiselses nivået var høyt for anledningen. K... Les hele novellen

Hjem fra millitæret

Innsendt 24-04-2010 0 kommentarerForfatter: hot4herhusband
Vi hadde gledet oss i over en hel uke til han skulle komme hjem. Jeg hadde ikke tenkt på noe annet enn hans pulserende stive lem i over en måned! Om natten våknet jeg av å halvveis å få orgasme i søvne, så desperat var jeg etter å være sammen med mannen min igjen. Dagene gikk relativt fort, men på nettene lå både han og jeg rastløse av lengsel og uslokkbar lyst. Så var dagen endelig kommet, jeg... Les hele novellen

Maksimal elskov

Innsendt 05-02-2010 1 kommentarerForfatter: forzadeg
Fredagen var her, jeg hadde gledet meg. Var ferdig på skolen klokka 12 og dro rett hjem før jeg begynte å pynte og ordne opp på rommet. Jeg bretta ut sovesofaen til en liten dobbeltseng, flytta bord og plasserte tv'n så vi fikk perfekt avstand. Sist men ikke minst, hadde jeg satt opp ca 50 levende lys foran oss, som kunne brenne hele kvelden. Men vi startet med å se en film. Vi fikk servert piz... Les hele novellen

Hyttenaboen

Innsendt 15-11-2009 0 kommentarerForfatter: msbeate
Endelig var sommeren her, hytta ved sjøen lokket og vi dro dit den fredagen ferien begynte. Båten til nabo Randis lå ved kaia, så hun hadde tydeligvis kommet allerede. Randi var enslig og 31år, hun hadde langt brunt hår, lange slanke ben og en brun slank kropp. Da vi kom opp til hytta sto hun utenfor og ønsket velkommen. Hun pleide å stikke bort på kveldene av og til. Jeg merket at mannen min Ar... Les hele novellen

Ektepar innvier sitt nye hus

Innsendt 28-09-2009 0 kommentarerForfatter: Marjorieanna
Halv sannhet (skrev denne vakre historien da mannen min var bortreist..) Cathy åpnet skapet og begynte å rydde ut matvarene som sto der. Det var lørdag morgen, og i motsetning til mannen sin Roman, likte hun bedre å gjøre husarbeid på lørdagene enn å glane på TV-en. Hun leste på en boks kikerter, som hadde gått ut på dato for over ett år siden, og slengte den i søpla. Kaffen var ferdig, og R... Les hele novellen

Hyttetur med pledd

Innsendt 05-07-2009 0 kommentarerForfatter: Kris1971

På hyttetur

Innsendt 23-06-2009 1 kommentarerForfatter: jææda
Det var i november at kona mi og jeg fikk fordelt barna på foreldrene våre, og satte kursen for hytta på fjellet. Selve hytta er ikke noe overdådig byggverk, men den har hatt strøm og vann innlagt i et par tiår, og sist sommer var det nye tilbygget med bad endelig blitt ferdig. Det gjorde turene litt mer attraktive på sen høst og tidlig vår. Før hadde vi bare brukt hytta i den perioden vi kunne ba... Les hele novellen

Kona slår seg løs

Innsendt 09-03-2009 1 kommentarerForfatter: Unknown
For to år siden fikk vi en ny giv i forholdet vårt. Liv og jeg har holdt sammen mange år og hadde etter hvert stivnet ganske mye i vårt sex liv samtidig som barna setter visse begrensninger. Vi er begge i 40 årene og etter hvert trygge på hverandre og oss selv. Det er ikke slik at det er kjedelig, men mesteparten av vår aktivitet er på soverommet, dog med enkelte oppfriskende runder ute i nature... Les hele novellen

Vi kan vel dele?

Innsendt 07-02-2009 0 kommentarerForfatter: fender.54
Jeg er gift, og har alltid trodd at jeg er 100% hetero. Etter en episode i dusjen på Elixia har jeg endret litt oppfatning. Det er ikke tvil om at jeg også tenner på menn. Etterhvert som det har gått opp for meg så har jeg også fått en klar formening av hva slags menn jeg tenner på. Menn med muskler er det som får blodet til å bruse hos meg. Det tok ikke lang tid før min kone fant ut at jeg ... Les hele novellen

Til disposisjon

Innsendt 04-02-2009 1 kommentarerForfatter: NaturligNaken
Jeg var så spent at det dirret i hele kroppen, ville det bli vellykket tro? Ville jeg leve opp til hennes forventninger og mine egne forventninger? Ville jeg klare å gjennomføre det, ikke minst. Helt siden hun fortalte meg om sin store fantasi, hadde jeg nesten ikke fått den ut av tankene, den kvernet rundt og rundt hele tiden. Til slutt så hadde det blitt min fantasi også, jo jeg var klar for det... Les hele novellen

Møte ved et fjellvann

Innsendt 30-12-2008 0 kommentarerForfatter: Unknown
Vi hadde gått i 4 timer nå. Selv om vi hadde hatt pauser underveis, begynte i hvert fall jeg å bli ganske sliten. Målet var Turisthytta, men den lå enda 2-3 timer videre innover fjellet. Det var ikke farlig, vi hadde telt med oss også, hvis vi ikke skulle nå frem, og det var tegn som tydet nettopp på det. Det begynte å skumre nå. På den annen side var det stjerneklart og fullmåne, så det var ... Les hele novellen

Medlemskap i
30 dager fra kun

99,-

Tilgang til alle noveller og videoer.
Ingen risiko, bare fornøyelse.
Klikk her for begynne

Bli forfatter

• Få din novelle gransket og godkjent
  • Få din novelle lest av tusenvis av andre
  • Få feedback på ditt forfatterskap